Mittwoch, 1. Oktober 2008

Paraphernalia

You might have seen Paraphernalia's charming jewelry on various fashion blogs. Pictured here are Piksi and Agathe wearing Ms. Vanda's handmade necklaces. To find out more about Paraphernalia check out Agent Lover's interview with Ms. Vanda: "I live in the UK now, and I think I’m more Portuguese than ever! Both my parents were scientists when I was growing up - my Mother is still a Biologist, and my Father the captain of a research ship. I grew up surrounded by scientific and astronomic charts and maps, and I can definitely see that coming out in the work I do!"

Die zauberhaften Ketten von Paraphernalia kennt ihr vielleicht schon von diversen Fashion Blogs. Hier seht ihr Piksi und Agathe, die die handgemachten Ketten von Ms. Vanda tragen. Um mehr über die Designerin zu erfahren lest das Interview von Agent Lover: "Zur Zeit lebe ich in England und spüre meine portugiesischen Wurzeln mehr denn je! Meine Eltern waren in meiner Kindheit beide als Wissenschaftler tätig. Meine Mutter arbeitet immer noch als Biologin und mein Vater ist Kapitän auf einem Forschungsschiff. I wuchs umgeben von wissenschaftlichen und astronomischen Karten und Diagrammen auf und merke, wie sich das auf meine Entwürfe auswirkt!"

Keine Kommentare: