Montag, 5. Oktober 2009

Back in good old Germany

Home sweet home. I did spend three wonderful days in London, thank you again, M., for inviting me and being such a good hostess and also thanks to Tommy for taking the time for a meeting at the awesome British Museum. This time I took my analogue camera with me so you'll have to wait a little until I can show you my pics. Of course I had to catch up with blog reading and was happy to hear from Grüne Mode that the makers of German DIY magazine CUT have brought out a second issue. You can take a look at the content here and here.

Home sweet home. Nach drei wundervollen Tagen London, nochmals vielen Dank für die Einladung liebe M., und auch ein Dank an Tommy, die sich Zeit für ein Treffen im großartigen British Museum genommen hatte. Dieses Mal habe ich meine Analog-Kamera mitgenommen, s0 daß ihr etwas warten müsst, bevor ich euch meine Bilder zeigen kann. Heute musste ich natürlich etwas aufholen mit dem Bloglesen und habe mich gefreut auf Grüne Mode zu erfahren, dass die Macherinnen des deutschen DIY Magazins CUT eine zweite Ausgabe herausgebracht haben. Kaufen und einige Seiten des Inhalts anschauen, könnt ihr hier und hier.

1 Kommentar:

M hat gesagt…

Thank YOU for a special weekend, and opening my eyes to London's beautiful things!